Webinar’In gesprek met je kind in coronatijd’ (terug)kijken

Wat doet de coronacrisis met leerlingen? We horen er veel over in de media. Motivatieproblemen, lamlendigheid, depressie, psychische klachten… Het is duidelijk dat het voor veel mensen een ingewikkelde tijd is.

Wat gebeurt er in een crisis eigenlijk met ons? En hoe ga je daar als ouder over in gesprek met je kind? De NUOVO Scholen organiseren hierover de online ouderavond ‘In gesprek met je kind in coronatijd’, met de bekende ontwikkelingspsycholoog, gezinstherapeut, spreker, columnist en auteur Steven Pont. Hij heeft een heldere visie op wat de huidige coronacrisis doet met mensen in het algemeen, en kinderen in de puberleeftijd in het bijzonder. Pont is een autoriteit op het terrein van opvoeding en ouderschap.

Het NUOVO-webinarIn gesprek met je kind in coronatijd is deels interactief met ouders en leerlingen, ook via de chat. Meekijken? Volg het webinar dan live op woensdag 24 maart vanaf 19.30 uur. Via deze site of de rechtstreekse YouTube-link is het webinar nog tot twee weken na uitzending terug te kijken.