Steun weeskinderen in Marokko

De roots van onze docent Karim Bouhtala liggen in het Rifgebergte in Marokko. Inmiddels woont hij al 15 jaar in Nederland en wil iets terug doen voor zijn geboorteland.

Daarom heeft hij een stichting opgericht (Stichting Ons Weeskind) die als doel heeft om weeskinderen in Marokko te ondersteunen. De nadruk wordt daarbij gelegd op het onderwijs om ze later een beter toekomst perspectief te geven. De omstandigheden en de afstand naar school zorgen ervoor dat veel kinderen geen onderwijs (kunnen) volgen. Wij ondersteunen de voogd van het kind met een maandelijkse vergoeding om het onderwijs te kunnen volgen en bij te dragen aan een beter leven van een weeskind. Ga naar de website voor meer informatie. www.onsweeskind.nl. Een donatie doen kan rechtstreeks via deze link of de QR-code.

Ook interessant