Coronakunst door A2a

De afgelopen weken was er weer les op school. Wat was het fijn om weer leerlingen in school te zien. De klassen waren nog opgesplitst in kleinere groepen en 1,5 meter afstand was nog vereist. Toch bedacht A2a een manier om met de hele klas een kunstwerk te maken voor in school, als herinnering aan deze periode.

Ze maakten een werk, geïnspireerd op de 'cubedrawingmurals' vanstreet-art kunstenaarThankYouX. Iedereen ontwierp een eigen kubus. Inmiddels zijn de blokken samengebracht op een paneel en heeft het een mooi plekje gekregen in de nis van gang 2.

Dank je wel A2a voor jullie inzet, creativiteit en gezelligheid op school in de afgelopen weken! Het was een feest om jullie even les te mogen geven.