Start voor de onderbouw

Op 22 augustus mochten wij al onze leerlingen weer verwelkomen. In de brugklas zijn dat er 199 en in de tweede klas 221.

De brugklasleerlingen werden door hun mentoren opgevangen en zijn twee dagen wegwijs gemaakt in de school en het middelbare schoolleven in het algemeen. Van Frank, de beheerder van het OLC, kregen ze hun eerste computerles. En verder is er een diversiteit aan kennismakingsspelletjes gedaan. De sfeer was heel goed en het weer was fantastisch.

De tweede klas leerlingen kennen de school natuurlijk al, behalve die leerlingen die nieuw instromen in het tweede jaar. Maar voor iedereen is er wel iets nieuw geweest. Een nieuwe mentor, nieuwe medeleerlingen en natuurlijk ook nieuwe docenten. Ook bij de tweede klas was er een uitstekende sfeer tijdens de introductie. Met veel soorten sport en spel hebben zij zich op de sportvelden van FZO laten gelden. De prijs was het uitdelen van ijsjes, waar iedereen dan weer blij mee was.