Eerste dansexamen een feit: feest in Figi!

Afgelopen woensdag was ons allereerste dansexamen: Maud Veenbrink (H5c) danste daar met 5 leerlingen uit VWO 5 de sterren van de hemel. Het was een prachtige ambiance in Figi, waar ook veel medeleerlingen op af gekomen waren om hun klasgenoten te zien schitteren.

Het begon s middags met de generale repetitie, waar docent dans, Emma Dekker door de rector in het zonnetje werd gezet voor haar fantastische prestatie. Zij is verantwoordelijk voor het opzetten van het vak dans bij ons op school en dit jaar is haar eerste examen.

Expressieleerlingen uit de brugklas trapten af, gevolgd door de hele expressiegroep van klas 2. Vervolgens werd het publiek getrakteerd op een mooie uitvoering van voorexamenkandidaten dans uit klas 4 met als klapstuk het examenwerk van klas 5. Ouders, broertjes, zusjes, (oud)collega’s en andere belangstellenden waren getuige van deze primeur in een volle Willem Pijperzaal.