Magister

Vanaf 22 december nieuwe manier van inloggen voor leerlingen

Je maakt binnen jouw school gebruik van Magister. Op dit moment is het leerlingnummer (bijv. 123456) je gebruikersnaam. Vanaf 22 december 2021 verandert de manier van inloggen in Magister om ervoor te zorgen dat we overal met dezelfde inloggegevens kunnen inloggen. Je gebruikersnaam is vanaf dat moment je school e-mailadres (bijv. 12345@openbaarlyceumzeist.nl)). Deze manier van inloggen geldt zowel wanneer je inlogt via de Magister-app als via de Magister-website (https://nuovo.magister.net).

Hier vind je hoe de gewijzigde manier van inloggen stapsgewijs in zijn werk gaat. Mocht je vragen hebben of kom je er niet uit, neem dan contact op met je mentor of met je lokale ondersteuner ICT.

Inloggen oudergedeelte Magister

Via de schoolsite kunnen ouder(s)/verzorger(s) inloggen op het oudergedeelte van Magister. Op deze manier kunt u de cijfers van uw zoon/dochter inzien, uw NAW gegevens controleren en de absentieregistratie van uw zoon/dochter raadplegen. Het wachtwoord en de inlogcode worden eenmalig via de administratie verstrekt en zijn niet aan te passen. Wij vragen u deze codes zorgvuldig te bewaren om misbruik door derden te voorkomen. Wanneer er problemen zijn met het inloggen, kunt u dit doorgeven aan de leerlingadministratie in Zeist (Tel. 030-6914518)